O Burger Kingu
Osnovan 1954. godine, Burger King® je globalni lanac brze usluge poznat po kvaliteti hrane i vrijednosti te kao jedino mjesto gdje gosti mogu uživati u kultnom Whopper® sendviču pečenom na plamenu. Burger King sustav posluje na više od 18.700 lokacija u više od 100 zemalja i teritorija SAD-a. Gotovo 100 posto Burger King restorana u vlasništvu je i pod upravom neovisnih franšiza, od kojih su mnoge obiteljski poslovi koji traju desetljećima.
Mi dijelimo strast za najboljim okusom.
U BURGER KING®-u posvećeni smo „Crown Standardu“. To znači da su kvaliteta, svježina i okus naši glavni prioriteti. Naši burgeri pripremaju se od najkvalitetnijih sastojaka i namirnica, bilo da se radi o biljnoj alternativi ili 100 postotnoj govedini, bez dodanih konzervansa, aditiva ili bojila, a peku se isključivo na roštilju i to na vatri, onako kao što biste radili kod kuće u vrtu.
Ne samo da imamo dobar okus.
Mi činimo dobro.
Prava hrana. Pravi plamen. Bez tajni.
Danas više nego ikad vjerujemo da prava hrana ima bolji okus (pogotovo kad je pečena na plamenu). Prava hrana, odgovorno nabavljena, pripremljena i poslužena, čini ljude boljima u vezi s onim što jedu.
Naša Burger King povelja “Za dobro” (Burger King for Good) definira principe prema kojima podupiremo ova uvjerenja i buduće obveze kroz koje ćemo razvijati našu strategiju hrane. Ovi principi usklađeni su s ciljevima održivog razvoja UN-a (SDG), koji teže iskorjenjivanju siromaštva, zaštiti našeg planeta i povećanju dobrobiti za sve. Želimo odigrati svoju ulogu u borbi protiv klimatskih promjena, odgovornoj potrošnji i pružanju prilika za svakoga.
ovdje i
saznaj više
Burger King for Good
Naš program održivosti „Odgovorno poslovanje” ključni je dio BURGER KING poslovne strategije. U njegovom središtu nalazi se Burger King for Good, povelja koja postavlja niz obveza s ciljem stvaranja značajnih i trajnih promjena.
Stvaranje dobrog radnog okruženja za naše zaposlenike i njihova dobrobit ključni su u pružanju dosljedno izvrsnog iskustva za dva milijuna gostiju kojima svakog tjedna služimo. Nastavit ćemo biti posvećeni pomaganju svim našim zaposlenicima da dostignu svoj puni potencijal u poslovanju koje ne poznaje prepreke niti ograničenja ambicija.
Posvećeni smo pomaganju našim gostima da donesu informirane odluke o tome što jedu i piju, pružajući im jasne oznake o nutritivnim vrijednostima i alergenima, ali i nudeći veganske i vegetarijanske opcije.
Naše uvjerenje da dobrobit životinja vodi do kvalitetnog mesa potvrđeno je kroz snažnu i pozitivnu suradnju s našim dobavljačima govedine, čija sljedivost i uzgoj goveda se vodi prema najvišim standardima posvećene dobrobiti životinja i skrbi, s ciljem maksimiziranja udobnosti životinja.
Biti dobar za planet ima smisla i za poslovanje. Održivi poslovni rast može se ostvariti samo ako smo posvećeni smanjenju negativnog utjecaja na okoliš, odgovornom nabavljanju naših sirovina, provođenju programa energetske učinkovitosti te prevenciji i smanjenju otpada.
Naši gosti žive, rade i igraju se u zajednicama oko naših restorana. Biti dobar susjed znači da nismo samo „restorani”; trebamo biti odgovoran i vrijedan član svake zajednice u kojoj poslujemo.
Naš program „Odgovorno poslovanje” ubrzano je napredovao, čak i u najizazovnijim vremenima. Izuzetno smo ponosni na postignuća koja smo ostvarili.
U post-Covid svijetu, život je drugačiji kao i naše poslovanje, ali vjerujemo da moramo biti optimistični prema budućnosti. S našim osnovnim principima, bit ćemo spremni suočiti se s izazovima s integritetom, transparentnošću i odgovornošću.
Osim što je ukusna, pristupačna i dostupna, iza naše hrane stoji:
ovdje i
saznaj više
Dobrobit
za planetu
Dobrobit
prema životinjama
Dobrobit
za ljude
Dobrobit
za zajednicu
Dobrobit
za goste


Dobrobit
za planetu
Klimatske promjene, prekomjerno korištenje prirodnih resursa i održive poljoprivredne prakse ugrožavaju dugoročnu održivost naših proizvoda. Zbog toga smo posvećeni korištenju proizvoda koji su nabavljeni na najodrživiji mogući način. Svjesni smo da je borba protiv klimatskih promjena izazov koji zahtijeva upravljanje našim izravnim i neizravnim utjecajem na okoliš, s naglaskom na smanjenje utjecaja našeg poslovanja.
Više od zaštite okoliša
Održiva akcija znači razmišljati o sutra već danas.
Kao globalno prisutna tvrtka, ne samo da imamo priliku, već i obvezu ojačati pitanje održivosti, podižući svijest među našim gostima, zaposlenicima, franšizerima i dobavljačima. Cilj nam je poticati nova rješenja za održivi razvoj i kontinuirano se razvijati. To obuhvaća sve aktivnosti naše tvrtke – kroz cijeli lanac vrijednosti.
Kao odgovorni članovi društva, također se usklađujemo s Ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda (SDG-ovima) za 2030. godinu i pružamo dugoročnu podršku.
U našim je rukama oblikovati održivu budućnost i biti uzor.
Naše obveze
istražiš!
Čaj, kava
i kakao
Sav naš čaj, kava i kakao proizvedeni su i
certificirani od strane Rainforest Alliance
i/ili Fairtrade.
Soja
Usmjereni smo na korištenje soje koja je nabavljena na održiv način, a koja nije proizvedena na krčenim zemljištima (ili zemljištima koja su pod prijetnjom krčenja šuma). Kupnja sojinih kredita prvi je korak prema 100% fizički certificiranoj održivoj soji.
Govedina
U partnerstvu s našim dobavljačima govedine, vjerujemo da možemo nabaviti govedinu vrhunske kvalitete bez ugrožavanja okoliša. Naši dobavljači surađuju s European Roundtable on Sustainable Beef (ERBS) i drugim partnerima za održivost.
Drvo i papir
Posvećeni smo nabavi drvenog pribora i papira iz obnovljivih ili certificiranih izvora bez krčenja šuma, pri čemu naši dobavljači moraju nabavljati proizvode certificirane od strane Forest Stewardship Councila (FSC)(Vijeće za nadzor šuma) kao globalne organizacije posvećene promicanju ekološki primjerenog, društveno korisnog i ekonomski isplativog gospodarenja svjetskim šumama.
Palmino ulje
Nastavit ćemo jačati našu politiku održive nabave palminog ulja, s ciljem postizanja 100% certificiranja održivosti od strane neovisnih organizacija.

100% obnovljivo/recycled ili certificirano pakiranje do 2025. godine.
30% plastike koja se koristi bit će izrađeno od recikliranog materijala.
100% pakiranja bit će reciklirano do 2025. godine.
0% plastike za jednokratnu upotrebu do 2025. godine.
Smanjenje ugljičnog dioksida
Kao jedna od najvećih globalnih tvrtki u sektoru restorana brze hrane, imamo priliku suočiti se s klimatskim promjenama i naš cilj je postati dio rješenja. Postavili smo ambiciozne ciljeve za smanjenje svog ugljičnog otiska. Ovi ciljevi smanjenja odobreni su od strane inicijative Science Based Targets.
Saznaj višeKao jedna od najvećih globalnih tvrtki u sektoru restorana brze hrane, imamo priliku suočiti se s klimatskim promjenama i naš cilj je postati dio rješenja.
Smanjenje otpada od hrane
za 30% do 2025. godine.


Zdravlje i dobrobit
životinja
Znamo da naša sposobnost pružanja sigurnih i kvalitetnih obroka prvenstveno ovisi o temelju odgovorne brige za zdravlje i dobrobit životinja u cijelom lancu opskrbe. Iako nismo izravno uključeni u podizanje, hranjenje, rukovanje, transport ili preradu životinja, kao veliki globalni kupac životinjskih proteina i proizvoda, imamo priliku iskoristiti naš utjecaj za promicanje snažnih praksi brige za te životinje. Kako bismo to postigli, unutar našeg lanca opskrbe aktivno surađujemo s dobavljačima i proizvođačima kako bismo kontinuirano unaprijedili rezultate u pogledu dobrobiti životinja tijekom cijelog njihovog života.
Naše obveze

Bolje upravljanje antibioticima
Usmjeravamo svoje napore u području dobrobiti životinja na ključne životinjske proteine i proizvode, uključujući perad za meso, kokoši nosilje (za proizvodnju jaja), goveda i svinje.

Bolja govedina
Kao jedan od najvećih globalnih kupaca govedine kroz restorane Burger King, Restaurant Brands International (RBI) snažno se zalaže za održivost industrije i njezinu sposobnost da dugoročno isporučuje visokokvalitetnu govedinu.

Bolja piletina
Kao potpisnik Better Chicken Commitment (Obveza za bolju piletinu), surađujemo s našim dobavljačima piletine, organizacijom Compassion in World Farming i kolegama iz industrije kako bismo razvili plan koji pokriva svaki od BCC kriterija i koji utvrđuje ciljeve koje moramo postići do 2026. godine.

Bolja jaja
Ponosno možemo reći da smo ispunili svoju obvezu nabavljanja 100% jaja iz slobodnog uzgoja do 2025. godine. Danas su sva naša cijela jaja, kao i jaja korištena kao sastojak u tekućem ili prahu, proizvedena prema standardima slobodnog uzgoja.




Dobro za
” naše ljude”
Ljudi su naš najveći resurs i oni čine srž našeg dugoročnog poslovnog uspjeha. Od poslovanja na odgovoran način s onima koji uzgajaju i proizvode našu hranu, do naših članova tima koji pružaju dosljednu izvrsnu uslugu kupcima. Od promicanja raznolike i inkluzivne radne sredine do osnaživanja naših kolega, do doprinosa zajednicama kojima služimo – nastavit ćemo stvarati kulturu podrške, povjerenja i poštovanja za sve.
Naši ljudi
Unutar našeg lanca opskrbe
Vjerujemo da ljudi čine srž onoga tko smo i što radimo. Svaka osoba koja radi za Burger King, bilo unutar našeg poslovanja ili našeg lanca opskrbe, ima pravo raditi u sigurnom okruženju te biti tretirana pošteno i s dostojanstvom. Razumijemo svoju dužnost poštivanja ljudskih prava i podrške ranjivim radnicima te nećemo tolerirati bilo koji oblik ropstva u našim restoranima ili lancima opskrbe. Naše politike odgovorne nabave i ljudskih prava definiraju način na koji surađujemo s našim dobavljačima kako bismo osigurali da svi koji uzgajaju, proizvode ili opskrbljuju naše proizvode ne budu iskorištavani ili izloženi nesigurnim uvjetima rada.


Dobro za
naše zajednice
Iako trenutno imamo 7 restorana, s planom otvaranja novih poslovnica, i dalje smo posvećeni podršci našim lokalnim zajednicama. Vjerujemo da uspjeh nije samo u pružanju hrane vrhunske kvalitete i izvrsnoj korisničkoj usluzi, već i u tome da budemo odgovoran partner, stvarajući pozitivan društveni, ekonomski i okolišni utjecaj u zajednicama u kojima poslujemo..
Naše obveze
Vrijednost za novac
Tijekom ekonomske nesigurnosti, i dalje ćemo nuditi obroke koji ne kompromitiraju okus, kvalitetu, praktičnost, izbor ili pristupačnost.
Podrška zajednicama
Podržat ćemo i cijeniti zajednice u kojima poslujemo te nastojati biti dobri susjedi, potičući lokalna gospodarstva kroz zapošljavanje i razvoj vještina, uz istovremeno smanjenje
otpada, otpada od hrane, otpada od pakiranja.
Partnerstvo s mladima
s otvaranjima novih restorana i širenjem poslovanja, a kako bismo omogućili lakši pristup životno značajnim programima, planiramo razvijati partnerstvo s organizacijama za mlade. Želimo osigurati da što veći broj mladih ljudi ima sigurno mjesto u svojoj zajednici, povjerljivog odraslog s kojim mogu razgovarati i pristup prilikama za razvoj ključnih životnih vještina .
