Dobrobit za planetu
Akcija za klimu
Suočavanje s klimatskim promjenama uključuje upravljanje našim izravnim i neizravnim utjecajima na okoliš. Usmjereni smo na postizanje održivog rasta s ambicioznim ciljevima za smanjenje našeg ugljičnog otiska. Ti su ciljevi odobreni od strane inicijative Science-Based Targets.
Do 2030. godine, mi ćemo:
- Smanjiti apsolutne emisije iz područja 1 i 2 za 100% (u odnosu na referentnu 2019. godinu)
- Smanjiti emisije iz područja 3 za 41% po restoranu (uključuje kupljene robe i usluge, otpad, franšize i transport) (u odnosu na referentnu 2019. godinu)
Naši zaposlenici igraju ključnu ulogu u smanjenju potrošnje energije u restoranima. Na primjer, pokrenuli smo kampanju “Štedi dok spavaš” koja potiče naše timove da osiguraju gašenje sve opreme preko noći. Timovi primaju tjedna izvješća i stalnu podršku kako bi mogli pratiti napredak i potaknuti promjene.
Inovacija je ključna za postizanje naših ciljeva vezanih uz klimu. Primjer je naša predanost da do 2030. godine 50% našeg jelovnika bude bez mesa, a od ljeta 2023. oko 35% jelovnika već ne sadrži meso. Naš asortiman proizvoda bez mesa koristi sastojke s nižim utjecajem na okoliš, a pritom pruža izvrsnu kvalitetu i okus.
Upravljanje otpadom
Vjerujemo da je najbolji način za smanjenje otpada njegovo sprječavanje u samom početku, zbog čega blisko surađujemo s dobavljačima na smanjenju otpada unutar opskrbnog lanca i u restoranima.
Svo korišteno ulje za prženje reciklira se i pretvara u biogorivo. U 2022. godini ugljikova emisija ušteđena recikliranjem ulja bila je ekvivalentna uklanjanju 2.000 automobila s ceste.
Godine 2019. poduzeli smo revolucionaran korak uklanjanjem svih ne-biorazgradivih igračaka iz naših King Junior obroka. Kampanja ‘Meltdown’ ne samo da se usredotočila na uklanjanje ovih igračaka iz poslovanja, već je i pozvala javnost da donira svoje besplatne plastične igračke iz drugih tvrtki u posebne kutije u restoranima Burger Kinga radi recikliranja i ponovne upotrebe u svakodnevnim predmetima restorana poput pladnjeva. Ova inicijativa uštedjela je procijenjenih 320 tona plastike za jednokratnu upotrebu u jednoj godini.
Stalne inicijative u restoranima usmjerene su na smanjenje otpada. Na primjer, od listopada 2022. godine, gosti koji jedu u restoranima više ne dobivaju plastične poklopce za piće, čime se štedi više od 30 tona plastike godišnje. Također smo početkom 2023. godine proveli probni program smanjenja otpada od hrane kako bismo podržali WRAP-ov plan Target, Measure, Act, s ciljem smanjenja otpada od hrane za 30% do 2025. godine. To nam je omogućilo prepoznavanje i rješavanje specifičnih uzroka otpada od hrane kako bismo ga minimizirali gdje god je moguće te osigurali dodatnu obuku i podršku za sve članove našeg restoranskog tima.
Održiva nabava
Prepoznajemo da šume podržavaju 80% svjetske bioraznolikosti i da ih moramo zaštititi odgovornom i održivom nabavom ključnih sirovina čija proizvodnja ima najveći utjecaj na okoliš i društvo.
Obvezali smo se da ćemo do 2030. godine 100% ključnih sirovina – govedinu, kukuruz, palmino ulje, soju, drvo, papir, kakao, čaj i kavu – nabavljati u skladu s međunarodno priznatim neovisnim certifikacijskim shemama specifičnim za pojedine sirovine. Razumijemo da certificiranje mora biti popraćeno našim vlastitim dubinskim analizama, zbog čega razvijamo interne nabavne prakse kako bismo podržali napredak u ovom području.